2.3.2008

Liekki syttyi kotiryhmässä

Sunnuntaiaamusta varhain olin hereillä. Sain lukea eilen postista tullutta
kirjaa Vierailu. Siitä singahti kristillisen näytelmän idea ja laitoin senkin
aloitteeksi Symppis-yhteisön blogiin. Siellä alkaa olla kaikenlaista!

Pääsin ryhmään viikon ja viiden päivän tauon jälkeen! Olin niin iloinen, että Tarja haki minut. Vein tuliaiseksi violetin lasimaljan ja tuikkukynttilöitä sitä varten, sekä suklaita. Kun olen käynyt toisissakin ryhmissä, olen huomannut että kynttilöitä käytetään. Kotiryhmä on ollut tässä suhteessa askeettinen.
Join piparminttuteetä ja kuuntelin. Sain kuulla vanhan sairastajan puheenvuoron
joka oli nöyrä ja elämänmyönteinen, kaikkea sitä mitä Jeesuksen tiedän opettavan. Olin vaikuttunut siitä puheesta.
Puhuin itse neljännestä askeleesta, mikä pläjäys se oli kun luin sen pitkänä. Se kertoo itsetutkistelun merkityksen ja että minun vaivassani on kyse myös liioittelusta tiettyjen viettien suhteen. Eli kyse siitä omallakin kohdalla, mistä toista syyllistin!

Kohta Poju tulee kotiin. Rupean lämmittämään ruoan ennen sitä.
Tänään on hyvä elää Rauhana ja tuntea hyvää tahtoa.
Moiskis!

Ei kommentteja: